Óra

2014. november 13. 14:41 - szemroni81

Annyi minden tört20141027_183827.jpgént velem mostanában, hogy el is felejtettem mesélni nektek az óra dilijéről. Nem olyan rég anya azt mondta, hogy óraátállítás van. Gondoltam valahogy átállítjuk máshova az órát, és majd segítek is, mert rendezkedni imádok. Hiába leselkedtem nem történt semmi áthelyezés. Valami azért mégis furcsa volt, mert már nagyon álmos voltam, amikor vacsit kaptam. Annyira álmos, hogy hami közben el is aludtam. Másnap ugyanez történt. Anya azt mondta, hogy egy órával később mehetek aludni. Ezt nem értem, mi a jó abban, ha hami közben alszom el. Mert mennék én később aludni, de mit csináljak, ha a szemem lecsukódik. Talán az álommanóval kéne ezt előbb megbeszélni, mielőtt ilyeneket kitalálnak. Az, hogy később vacsiztam az nem zavart, hiszen hamizni egész nap tudok, de a szundizásom miért nem volt jó úgy, mint eddig? Szóval óra átállítás ide vagy oda, én akkor alszom, amikor akarok, de azért vacsi közben jobban szeretek hamizni, mint aludni, így inkább a vacsi maradjon vacsi, a szundi pedig szundi, az óra meg ne álljon máshova....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr976892597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www