Meleg játszótér

2015. január 04. 07:24 - szemroni81

A_dsc9765_kicsi.jpgnyáék mostanában nem visznek játszótérre. Azt mondják nagyon hideg van. Én is érzem, hogy hideg van, de mégis megyünk sétálni, szóval nem tudom miért nem lehet akkor már játszani is menni. Anya szerint odafagynánk, de szerintem akkor vihetnénk radiátort, és akkor az melegítene. Játszótér helyett viszont valami meleg játszótérre mentünk már többször is anyával és apával. Igazából ez sokkal jobb, mint a hideg játszótér, mert sokkal nagyobb és itt anya meg apa is csúszik velem a csúszdán. Annyira muris velük csúszni. Úgy látom ők is élvezik, és szerintem engem csak azért visznek, mert a nagyok egyedül nem csúszhatnak. Meg van ugráló, ahol ugrálnak én meg föl-le bámmolok. Ja igen a bámm, újabban minden csak bámm, eddig észre se vettem, de már nagyon figyelek, és ha leesik valami mondom máris, hogy bámm, ha beütöm a buksim az is bámm, ha nagyon ráz a bobokocsi az is bámm, ha becsukódik az ajtó még az is bámm. Na de visszatérve_dsc9753_kicsi.jpg a játszóra a kedvencem a mini bobokocsi, amit mindenhova tolhatok. Na jó, azért nem mindenhova, mert anya szerint nem lehet vele csúszdázni és a lépcsőre menni, pedig ha ki se próbálta, akkor honnan tudja? Az én bobokocsimmal is szoktunk lépcsőzni, pedig az sokkal nagyobb, csak ezt a mókát biztosan magának akarja anya megtartani. A meleg játszótéren csak egy dolgot nem értek. Anyáék nagyon hamar elfáradnak pedig nincs is semmi dolguk, csak jönni velem. Egyszer még egy nagyon kedves bácsival is találkoztam ott - anya Mikulásnak nevezte. Onnan tudom, hogy kedves volt, mert csokit adott nekem. Anya szerint nem szabad csokit elfogadnom senkitől, de most szerencsére megengedte. Mondjuk csak azért, mert meg akarta enni a csokit, és amíg játszottam meg is ette. Hát anya az ilyen? Azt mondta, hogy nekem még nem való a túl sok csoki, de csak azért mondja, mert minden csokit ő akar megenni. Ebben apa is egyetért velem, szerinte is túl sok csokit eszik anya, és így szerinte magas lesz a cukra. Mondjuk az nem tudom miért zavarja apát, mert ha anya édes lesz a sok cukortól, akkor majd jól hámmolok belőle. Mindig megpróbálom megkóstolni, de anya azt mondja fáj neki, ha harapom. Pedig olyan nagy anya én meg csak egy kicsit hámmolnék belőle. A kotkoda sem mondja, hogy fáj, amikor hámmolom, csak anya ilyen kényes...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr147021741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www