Fúúújjjjj

2015. február 02. 19:51 - szemroni81

Sziasztok,

Any_dsc9506_kicsi.jpga minden nap kenyeret vagy zsömle hamit süt, amit én nagyon szeretek. Segíteni is szoktam neki, amit meg szerintem ő szeret nagyon. Bár azt mondja, nem a földre kell szórni a lisztet, pedig de, mert én csak ott érem el, és másképp hogyan segítsek?  Miután eleget lisztezett, akkor megy a hami a forró dobozba. Mindig mondja anya, hogy ne menjek oda, mert forró. Nem tudom miért baj ha forró, jól megfújom, úgy mint a hamit, és akkor nem lesz már forró. Múltkor fújtam is, bár nem a dobozt, mert az magasan van hanem a másik melegítőt, azt, ami a szobát fűti. Amikor a tányérkámba kapok forró hamit, akkor anya mindig mondja, hogy fújjam meg, és én jól meg is fújom, és utána megy a pocakomba. Anya viszont egyre többször mondja, hogy fúúúj, és nem mindig értem, miért mondja. Múltkor valami nagyon érdekeset találtam az utcán, és gondoltam megkóstolom, de anya azt mondta fúúúj az nem ennivaló, és akkor én fújtam, pedig nem is volt forró, sőt nagyon hideg volt. Lehet, hogy azért kellett fújnom, hogy ne fázzon? Valahogy így sem értem, mert otthon nincs hideg, és amikor a gyurmát akartam megkóstolni, arra is azt mondta anya, hogy fúúúj, ne egyem meg. Rendben van, értettem, fújtam, de ha már megfújtam, miért ne ehetném meg, hiszen már nem forró....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr177132303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www