Barát

2015. május 12. 12:59 - szemroni81

Sziasztok,

azt tudjátok, hogy anya sose tud otthon maradni, nekem meg mindig el kell kísérnem őt. Ilyenkor sokszor találkozunk a barátommal. Ő kisebb nálam, anya azt mondta, hogy 4 nappal. Az nem tudom mennyi, de azt tudom, hogy én vagyok a nagyobb. Sokat sétálunk együtt, mert anya szereti megbeszélni az ő anyájával, hogy hány kakis pelus volt, és hogy hogyan dobálom szét a hamit. Sose értettem, hogy erről mit kell beszélni, de apa szerint ne is akarjam megérteni, mert anya lány, és a lányok furák. A barátom nagyon közel lakik hozzánk, így bármikor találkozhatunk. Szoktunk játszótérre menni, meg együtt hamizni, meg vásárolni, meg anyatornázni, és néha segítünk egymásnak szétrámolni otthon. Ebben én ügyesebb vagyok, de azért vagyok én a nagy, hogy megtanítsam a kicsit. A barátom mindig elfut előlem, és kiabál, hogy menjek. utána. Én meg megyek. Meg szoktam ölelni, és puszit is adok neki. Anya szerint inkább kislányoknak adjak puszit, de hát apa megmondta, hogy a a lányok furák, így inkább adok a barátomnak. Tolni is szoktam a barátomat. Anya szerint azt nem szereti, mert vadul tolom, de én csak sihuhu. Ő meg sokszor megmutatja, mit kell csinálni. Anya azt mondta, hogy ő találja ki, hogyan kell csintalankodni, és én meg csintalankodok. Én örülök neki, hogy ötleteket ad, bár anya szerint csintalankodásban egyedül is elég sok ötletem van. Ahelyett, hogy örülne, hogy tanulok a barátomtól.

Van másik barátom is, csak ő még annyira kicsi, hogy még nem is tud menni, így elég könnyű elkapnom. Anya azt mondta, hogy még picit nő, és akkor játszhatok vele is. Az nagyon jó lesz,remélem ő szereti majd, ha tolom, mert az a legjobb játék. Addig amíg még pici megmutatom neki, hogy miért érdemes járnia, hátha kedvet kap hozzá. Tudjátok mi a jó a járásban? Sokkal több mindent pakolhatok szét, így anya biztosan nem unatkozik. Remélem az ő anyája is örül, ha megtanítom csupa izgi dologra. Nem szeretném, azt se, hogy az ő anyája unatkozzon, mert nagyon kedves néni, és anyával sokat beszél

Vannak még más barátaim is, de őket nem sokat látom. Onnan tudom, hogy ők is a barátaim, mert anya az ő anyájukkal is a kakis pelusokról beszél. Most már legalább értem miért akarta anya, hogy legyek. Amíg nem voltam addig nem volt kakis pelus, és szegény nem tudott miről beszélni...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr537415742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www