Tojta

2015. június 23. 14:02 - szemroni81

Sziasztok,

sznap_torta.png

ez a sok buli nagyon fárasztó. Azt mondták, hogy szülinapom van. Ez nagyon jó dolog, mert akkor van tojta. Csak azt nem tudom, miért nem lehet mindig szülinapom. A tojtát nagyon szeretem, meg az epjet. Anyáék, meg epejtojtát csináltak. Na az nagyon vicces volt. Este akarták_dsc2723.jpg csinálni, úgy, hogy én már alszom. De hát, ha tojta készül, akkor én inkább ott vagyok, és tegítek. Azt mondták, akkor segítenék, ha aludnék, de én nem aludni akartam, hanem tegíteni. Apa a hamizóban csinálta a tojtát. Anyával ágyba bújtunk, szopiztam,de utána mentem tegíteni apának. Anya azt akarta, hogy inkább vele maradjak, de szó se róla. Végül győztem, mert rájöttek, hogy ha én tegíteni akarok, akkor nem fogok aludni. És tényleg, azért lett olyan szép és finom, mert figyeltem, hogy el ne kóstolják.
Azt mondták, hogy csak egy szülinapom van, de nekem mégis volt két tojtám. Biztosan azért, mert kétéves lettem.
_dsc2923.jpg

_dsc2730.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr787547792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www