Tegítek

2015. június 30. 07:25 - szemroni81

anya szerint én vagyok a legcukibb Bobo a világon. Szerintem is, ez nem új. Most azért mondja ezt, mert én mindig tegítek. Vagyis csak tegítenék, de nem hagyja mindig. Múltkor ültem a bobokocsiban, és apa mondta anyának, hogy tegítsen bevinni. Gondoltam meglepem őket, és tegítek én. Megfogtam oldalt, de nem örültek neki,mert ott anya akarta megfogni. Nem értem hogy nem jött rá, hogy azért fogtam meg, hogy neki ne kelljen, hiszen mondtam is, hogy tegítek-tegítek. De apa is makacs volt, mert azt mondta csak anya tud tegíteni, pedig én pont ugyanúgy fogtam meg, csak belülről, mert benne ültem. De ez a bobokocsis cipelés sehogy sem működik. Anya mondta szálljak ki, és menjek fel a lépcsőn, ő meg felviszi a bobokocsit. Kiszálltam és leguggoltam a bobokocsi elé, mondtam, hogy tegítek. Nem értem miért nem hagyta anya. Azt mondta nehéz nekem, de én erős nagyfiú vagyok- ezt is mondta már-, akkor meg nem lehet nehéz. Azt mondta azzal tegítek, ha fölmegyek a lépcsőn, de én a bobokocsit szeretném fölvinni.

Azért van, amikor hagyják, hogy tegítsek. Szoktam például hamit formázni és tojással kenni. Mondjuk azt nem szereti anya, ha az ujjacskám belenyomom, de szerintem attól lesz igazán szép. Amikor még anya alszik, de én már nem, akkor ráteszem az üvegszemét, hogy lássa, hogy én már nem alszom. Mindig azt mondja, hogy ő még aludna inkább, de hát én nem érek rá megvárni, hogy fölkeljen. Még takarítani is szoktam, és rendet rakni, és rendetlenséget is, és kidobni a szemetet és mindent amit találok, és bepakolni az edénymosó masinába meg kipakolni. Anya szerint nem mindig jó, amit csinálok, mert csak szemetet szabad kidobni, és az edénymosó masinába a piszkosat tesszük be a tisztát vesszük ki és nem keverjük a kettőt, de tudja, hogy én vagyok a legcukibb, hiszen én mindig tegítek-tegítek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr557584498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www