Vágás

2015. október 19. 14:55 - szemroni81

Sziasztok,

mindig nyúznak. Jól elvagyok, erre kitalálják, hogy le kell vágni a körmömet. Nem értem minek, mert úgyis újra megnő, és akkor kezdhetjük elölről. Amúgy is utálom, mert anya lefogja a kezemet, és nyissz. Eddig titokban csinálta, amikor az álommanók vigyáztak rám, de már résen vagyok, így akkor a manók tényleg vigyáznak, és nem engedik, hogy elvegyék a körmömet. Szóval már ébren vagyok és végül mindig kiegyezek velük, nézhetem a "buszot", és akkor vághatnak. De már nem elégszenek meg a körmömmel, tegnap a hajamat is akarták. Azt mondták, nagyon hosszú. Nem értem miért zavarja őket? Főleg miért anyát, amikor neki sokkal hosszabb. Mondtam is, hogy anyáé, de azt mondta, hogy a lányoknak hosszú a hajuk, a fiúknak meg rövid. Múltkor még mást mondott erről a fiú-lány dologról, jó lenne, ha végre eldöntenék. Mert azt már nagyon jól tudom, és mikor fürdök mindig mondom is, de ez a haj dolog egészen új. Szerintem csak szórakoznak velem, vagy inkább rajtam. Megtettem, mit tudtam, üvöltöttem, de apa csak jött a géppel és nyírt. Anya meg fogott és hagyta. Összeillenek, mindig ugyanazt akarják, csak nem tudom miért mindig az én bántásom az. Egy ideig sírtam, aztán apa képes volt elterelni a figyelmemet, amikor nem vettem észre, és elfelejtettem, hogy nekem sírni kell, és utána meg azt mondták, hogy látod nem is fájt. Nem mondtam, hogy fájt, de ha cuki Bobo sírni akar, akkor legalább hadd sírjon, még a végén ezt is szabályoznák. Most meg alig van hajam. Anya szerint nagyon csini lettem, de nekem eddig is tetszettem, és különben is, sokkal öregebb nálam, elég ciki az ízlése, még szerencse, hogy sapkát hordok. Kicsit félek azért mi lesz a következő, amit le akarnak vágni, azt hiszem jobb lesz nagyon óvatosnak lennem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr257990297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www