Játszóbolt

2014. szeptember 14. 21:34 - szemroni81

unnamed.jpg

Sziasztok, rohanok,, de mégis muszáj mesélnem megint. Mivel újabban állandóan pancsizik az utca, anya nem szeret a játszótérre vinni. Persze ezt nem értem, mert amikor nem pancsizik, akkor kosz van, de akkor nyugodtan mászhatok. Most, hogy folyton mosakszik és tiszta, anya nem engedi, hogy másszak. Aztán meg csodálkozik, hogy folyton maszatos vagyok. Biztosan imádja, amikor a ruháimat pancsiztathatja, és ha nem piszkosak, akkor nem tudna ezzel foglalkozni. Na jó, ezt a kis örömet meghagyom neki, mászok a piszokban, amikor engedi. De mostanában nem engedi, helyette a közeli boltba járunk. Hatalmas bolt tele szekrénnyel, ággyal, játékkal és sok-sok csodával. Anya azt mondta, hogy ott nyugodtan csinálhatok bármit, talán még fizetnek is, hogy tesztelem a strapavalamijüket. Sőt szerinte a játszóbolt nagyon sokat költ a tesztelésre, szóval biztosan nagyon hálásak, hogy én ingyen csinálom. Anya azt mondta, hogy apa is tesztel a dolgozóban, legalább örül, hogy őt utánzom. Ez nem nehéz, annyi a dolgom, hogy az ajtókat nyitogatom-csukogatom, ezt amúgy is nagyon szeretem, csak anya nem szereti, ha otthon tesztelek. A fiókokat is imádom nyitogatni, csak valamelyik néha az ujjamra harap, és hiába nyomom, hogy hagyja abba, amíg anya nem segít, még jobban harapja, pedig én csak anyát szoktam harapni, a fiókokat nem. A legjobb a boltban, hogy van külön konyhám edényekkel. Múltkor anya kérte főzzek neki valamit, no de mondtam neki, hogy ő abból nem eszik. Nem is evett, inkább nem főztem, mert itt a boltban anunnamed2.jpgnyi a hely, hogy jó sokat tudom tolni a bobokocsimat, és nem kell folyton megfordulnom. Már mondjuk nem sokáig fogom tolni, mert rájöttem, hogy tudok anélkül is menni, csak az fárasztóbb sokkal, szóval azért lehet mégis jó lesz a bobokocsitolás. Egy nagyon vicces dolog is van, mintha szobák lennének és köztük akkora ajtók vannak, amin anya nem fér át. Ott szoktam bújócskázni, csak valahogy mindig észrevesz. Majd szólok a boltnak, hogy nem jó ez, mert olyan kell, ahol nemcsak nem fér át anya, hanem nem is lát. Azért anya itt is játssza a nagyot, mert hiába akartam lepakolni egy egész polcnyi dobozt, anya nem engedte. Pedig biztosan nekem rakták ki azt. Apa amúgy nem örül, hogy mindig odajárunk a boltba, mert szerinte anya mindig vesz valamit, és szerintem apának igaza van, csak ezt nem mondhatom el neki. Ti se áruljátok el, mert anya szomorú lenne, ha kiderülne, hogy apának van igaza. Nem tudom miért szomorú, mert apa okos és erős és sokszor igaza van, de anya szerint mindig anyának kell, hogy igaza legyen. Ezt sem értem, de apa szerint ez valami lányos dolog, és apa azt mondta, hogy én fiú vagyok, és ne is akarjam érteni. Én szeretném érteni, de attól még nem értem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr576698307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www