Babona

2013. október 14. 13:15 - Norika81

Eddig azt hittem, hogy a babona is valami nagy butaság, amit a felnőttek találtak ki, de tévedtem, mert létezik. Tegnap 13-a volt, és elég vacak napot éltem át. Anyáék megkergültek..... Elvittek egy hatalmas kádba, ahol más babák is voltak, és ott fürdettek. Elég furcsa fürdetés volt, mert nem is használtak fürdető krémet, és ők is bejöttek velem.  Ráadásul a pelusom helyett gumibugyit adtak rám. Ki hallott már olyant, hogy ruhában pancsizni? Először apa, aztán miután nem tetszett a fürdetési módszere - és ennek hangot is adtam -, anya, de ő apát utánozta, így nála is üvöltöttem. Úgy tűnik ellenőriznem kell mit reggeliznek, mert lehet az okozta náluk ezt a tudatmódosulást. Néha jött egy néni, aki azt mondta, hogy Dani merülünk, és a szemembe fújt, majd jól lelocsolt. Először is ki az a Dani? Másodszor meg ez a locsolás nem volt valami kedves. Anyáék biztos azt hitték jó játék, mert este a fürdésnél is ezt csinálták. Azt várták, hogy a szemembe fújás után levegőt veszek és becsukom a szemem. Becsuktam én, aztán gyorsan kinyitottam és üvöltöttem, ahogy bírtam. Szóval elég vacak volt ez az október 13.
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr236565505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogarno 2013.10.17. 12:41:48

:))! Ha a kedves szüleid jönnének hozzánk (pancsolós) látogatóba, akkor ezt velem semmiképp ne játsszák el, mert harapni is fogok. Majd jól megtanítom neked is és akkor nézhetnek (ahogy jönnek ki a fogacskáid, annál inkább! ;)

Veronika Szemere 2013.10.17. 20:12:51

A kedves szülők értik, szóval semmilyen ruha ne legyen rajta a fürdésnél, vagy a fürdetőkrémhez ragaszkodsz Bogárnő?
süti beállítások módosítása
www