Biztonság

2014. október 06. 20:08 - szemroni81

_DSC9109_kicsi.jpgSziasztok, anyára rájött megint valami dili. Azt gondolja ön- és közveszélyes vagyok, ezért minden izgalmas dolgot elrejt előlem. Kezdődött azzal, hogy furcsa csatot rakott a hideg szekrényre, mert nem tetszett neki, hogy nyitogattam az ajtaját. Azt mondta a hamiknak nem jó, ha meleg megy rájuk. Szerintem meg jó, mert biztosan nagyon fáznak odabent, és különben is a pocakomba is melegen 20140929_123613.jpgszeretnek jönni. Mindenesetre másnapra elrontotta ezt a mókámat, mert a csatot nem tudom kinyitni. Ilyen csatot már rakott máshova is, de azt úgy látom megbánta. Azért rakta, hogy ne tudjam kinyitni az éjjeliszekrényüket, de ott a csattal összebarátkoztam, és az megengedi, hogy kinyissam. Anyának viszont ez macerásabbá vált, így legalább valami mókám nekem is van, mert magamban mindig kuncogok, hogy milyen jól kiszúrt magával.

Azt mondta a következő csatos hely a WC lesz, mert nem szereti azt sem, ha ott mosakszom. Én azt hittem eddig, hogy a pancsizás fontos és jó.20141001_164449.jpg

Más merénylete is volt ellenem, mióta stabilan állok már nagyon jól elérek mindent. Illetve elérnék, mert anya a legérdekesebb dolgokat olyan messze rakja, hogy mégse foghassam meg. Persze anélkül, hogy látnám is nyúlok oda, ahova érek, és jön, ami jön, majd megnézem a földön. Anya azt hiszem ezt nem akarta, mert azt szereti, ha a tányér egyben marad. Pedig így lehetne mondjuk sok kicsi babatányérja. Múltkor azért sikerült megkaparintanom a nagy fekete lapot, amit a melegítőbe tesz. Nagyon fincsi volt rajta és nem tudom ezt miért dugdosta előlem. Még mást is kitaláltam, ha beállok a szekrény ládájába, akkor picit magasabbra érek, de ezt sem hagyta anya, mert minden jó ötletemet megtilt._DSC9114_kicsi.jpg

Azt tudjátok, hogy malacnózik - bár anya valami konnektornak hívja, csak annak semmi értelme - vannak a lakásban mindenhol, és láttam rajta lyukakat, amin a levegőt vették, de anya valamit tett beléjük, és most nem tudom hol veszik a levegőt. Anya nem engedi azt sem, hogy a közelükbe menjek, mert szerinte veszélyes hozzányúlni, mert megráz az áram. Én is szoktam rázni a csörgőm, mégse veszélyes, szóval megint anya biztosan csak velem akart kiszúrni.

Azért apával is van gond. Vele a pancsizóban szoktam lenni, és ott a falból jön a vizelő. Apa nem engedi, hogy játsszak vele, mert a csavargatástól hol forró, hol hideg vizet köp, és az szerinte veszélyes. Úgy érzem, teljesen korlátoznak azért, hogy biztonságban legyek, de a biztonság nagyon uncsi....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr786763913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www