Babák mindenhol

2013. szeptember 08. 12:15 - Norika81

Már babákkal is randizgatok. Mindenki nagyon aranyos, de én vagyok a legcukibb, mert csak én tudom mondani, hogy grrrr. Nem is véletlen, hogy csak a saját tükörképemre mosolygok. Igaz nem tudom, hogy az én vagyok, de ott a baba nagyon cuki, és mindig visszamosolyog rám.
Viszont azt utálom, ha más babák sírnak. Biztos nagy bajuk lehet, és ettől úgy megijedek, hogy én is sírok- sírni pedig nem szeretek (bár anya, akkor mindig fölvesz, szóval annyira nem is rossz).

Azonban nem vagyok vigasztalhatatlan. Anya legutóbb porszívóval vigasztalt. Megint a nózimat szívta, és az muris volt ám nagyon. Anya szerint rosszul vagyok automatizálva, mert más babák ilyenkor sírnak.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr956565523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www