Busz

2015. június 24. 10:36 - szemroni81

_dsc3104.jpg

Most, hogy szép idő van sokat mászkálunk. Anya amúgy sem tud otthon csücsülni, én meg mindig megyek vele, mert akkor annyi izgalmas dolgot látok. Van sok busz, és utazunk rajta. Van sárga busz, meg szürke busz, meg kék busz. Anya szerint csak a kék a busz, de szerintem nem. Mindig nevet, amikor a szürkén vagy a sárgán azt mondom, hogy busz. Nem mindegy mi az, a lényeg, hogy gurul és megyünk vele. Most már a lakásban is van egy buszom. Eddig abban ettem, de anya azt mondta, hogy buszon nem eszünk, így már én is a nagy asztalhoz ülök. Nem is tudom, hogy hagyhattam, hogy eddig abban etessenek, amikor busznak sokkal jobb. Anya nem érti, miért kell mindenhova busszal mennem otthon, de hát, úgy sokkal jobb. Azt sem tudja, miért parkol a busz a nappaliban, amikor annak a hamizóban van a helye, de ha egyszer a nappaliban van dolgom, és ott kell kiszállnom, akkor hogy kerül vissza a busz a hamizóba? Most a barátom fölhozta a putót (motor), aminek apa nem örült, de anya 20150618_113511_resized.jpgszerint sokkal jobb, ha azzal közlekedem, mintha a busszal, mert a putó kisebb.

Anya szerint nem is kell nekem játék, mert azokkal úgysem játszom, és a piros buszom helyett a hamizós busszal szórakozom. Játszom én, de azért sokkal viccesebb elkapni a kru-krukat. Vagy az lenne, de mindig huss elrepülnek. Anya mindig mondja, hogy kér kru-krut vacsira, addig futok, hogy egyszer biztosan viszek neki. Nem rég már majdnem vittem neki hápit, mert a barátommal mentünk hamiztatni őket. De, amint megették, elmentek. Szegény anya, megint neki kellett husit szerezni, mert husi nélkül nincs élet.  A másik vicces a vizezés. Nem tudom, miért nem mutatták meg eddig, hogy ilyent is lehet. Most sem anyáék voltak a jó fejek, hanem a nagybácsim, és anya nem örült annyira, hogy a nagybácsi ilyen jó fej volt. Nem tudom miért nem, hiszen annyira muris a locsolás. A legviccesebb, hogy ha anya fele megy a víz, akkor anya elszalad. Anya szerint az nem muris, de látom, hogy ő is nevet, így mindig úgy csinálom a vizet, hogy anyának is tetsszen. Csak tudnám miért kell fölvenni esőruhát ehhez, amikor nem is esik....

_dsc3038.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr547567322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www