Maszatolás

2015. február 28. 10:34 - szemroni81

Sziasztok,

Any_dsc1135_kicsi.jpga szekrényéből nagyon klassz dolgok kerültek elő. Maszatolosak, bár én bármivel tudok maszatloni, de ez sokkal izgibb. Anya azt mondta, hogy csak a papírt szabad festegetni, de gondoltam meglepem, és kiszíneztem a kanapét is meg a széket, a hideg hamitartót a földet és még egy-két apróságot. Nem tudom miért, de anya nem örült ennek és gyorsan eltüntette. Lehet, hogy nem sikerült elég szépre, úgyhogy majd újra megpróbálom. Anya nagyon szigorú, amikor maszatolok, nem mozdul mellőlem, nehogy megint a lakást dekoráljam, de figyelek, és ha elfordul máris meglepem. Csak nem _dsc0685_kicsi.jpgnagyon akar elfordulni, de én kitartó vagyok. Van olyan maszatoló is, ami jó nedves és az ujjacskámmal tudok vele festeni. Festek én boldogan, még a hajam is kifestettem, aztán odamentem anyához és átöleltem. Utána nem tudom miért, de anyával együtt a pancsizó kádba kerültünk, pedig sose szoktam reggel pancsizni. Megmosta a hajam, pedig azt úgy utálom. Lehet, hogy nem jó színűre festettem?  Ami viszont a legizgibb volt, hogy anya megengedte, hogy a hamit is megfessem tojással. Annyira örült ennek, hogy gyorsan elszaladtam, mert gondoltam, hogy a tojással festés jó, és a bútort is befestem, de anya nem engedte, és mielőtt odaértem volna elvette tőlem az ecsetet. Utána kivettem a mosogató masinából, de még mindig nem engedte. Hogyan járjak így a kedvébe, ha nem enged meg semmit?_dsc1119_kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr667227297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www