Elszalad a világ?

2013. július 08. 08:06 - Norika81

Lassan 1 hónapos leszek, és képzeljétek, kiderült, hogy csomó érdekes dolog van. Eddig csak magammal voltam elfoglalva, de aztán észrevettem, hogy csupa színes dolog vesz körül. Egyelőre a pelenkázómon lévő matricákat nézegetem- nagyon szép virágok. Amúgy is kertész leszek, és emiatt minden éjjel jól meglocsolom anyát. Egyébként némileg bizalmatlan vagyok, így amikor észrevettem ezeket a színes dolgokat, nagyon figyeltem arra, hogy el ne aludjak. Ki tudja mi marad ebből másnapra. Aztán mégis véletlenül elaludtam, mikor nem koncentráltam eléggé  szemem hirtelen lecsukódott és nem tudtam kinyitni. Amúgy anya szerint már 6 órát is alszom egyben. Nem  tudom mennyi a 6 óra, mert alszom, és így nem tudom megfigyelni, de úgy tűnik anya ennek nagyon örül, mert ő is tud pihenni. Csak azért vagyok vele ilyen jó fej, mert úgy tűnik totál szerelmes belém, és egy kicsit kedveskedek én is.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr256565545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www