Merénylet

2013. október 22. 09:12 - Norika81

Hétvégén merénylet készült ellenem. Anyáék beöltöztettek engem mackónak, és elvittek egy helyre ahol sok nagy maci volt. Ők el voltak kerítve, nagyobbak voltak nálam és a jelmezük is élethűbb volt. Szerintem azért vittek oda, hogy ott hagyjanak, csak aztán rájöttek, hogy nem sikerült tökéletesre a jelmezem. Annyira nagyon rossz azért nem lehetett az én maskarám sem, mert mindenki mondta, hogy ott is egy kicsi maci. Biztosan azért akartak otthagyni, mert mostanában éjjel két óránként eszem. De hát mi csináljak, ha éhes vagyok? 
A többi macit fakanál segítségével mézzel etették, a kis maciknál ki volt írva, hogy "A bocsokat etetni tilos". Szerintem én is inkább bocsnak voltam öltöztetve - bocs, ha tévedek -, és nem is adtak mézet. Anyára azért számíthattam, mert titokban megetetett, igaz megint az uncsi tejjel, de még mindig jobb, mintha nem kaptam volna semmit. 
Az is lehet, hogy titokban ki akartak cserélni egy másik macira, de rá kellett jönniük, hogy én vagyok a legcukibb. Ezért mindenesetre kár volt odamenniük, mert ezt én előre megmondhattam volna. Csak engem ugye soha nem kérdez senki.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr826565501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www