Masina

2014. január 27. 16:55 - Norika81

DSC_0478.jpgAnya mostanában megint nagyon elfoglalt. Nagy szerencséje van velem, mert hagyom, hogy a saját fontos dolgaival foglalkozzon. Valójában nekem is jobb egyedül csörgőzni, mert anya biztosan nem jó ütemben rázná. Sőt, ha nem figyel oda, akkor titokban megkóstolhatom a papucsot. Különleges zamata van, és nem értem, hogy anya miért veszi el tőlem, amint észreveszi. De ilyenkor is cuki vagyok, mert megyek tovább, mással játszani, nem reklamálok.
Na és, hogy mivel elfoglalt anya? Vett egy új kattogtató masinát. Most azt nézegeti, nyomkodja- szóval próbabobo lettem. Ezt viszont nem szeretem annyira. Van a gépen alvó arc funkció is.
Na eszerint kiderült, hogy én nem alszom elég jól, mert nem sikerül anyának jó képet csinálni vele. No meg sok minden más is van, de azt még se én, se ő nem tudja egyelőre. Ezt tanulja, amikor hagyom, és elég sokat hagyom. Miért ne hagynám, ha nyűgösködöm a hátára vesz, és ugye annál jobb helyen nem is aludhatnék. Mondjuk van, hogy nem alszom, csak nézelődök, de jó anya hátán a magaslati levegő, és mivel anya sokszor mászkál, így folyton látok valami izgalmas dolgot.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobodani.blog.hu/api/trackback/id/tr386565451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
www